We have 1 job opening for:
Nederlands
VHK is op zoek naar een efficiënte en goed georganiseerde assistent officemanager.
Ben je georganiseerd, proactief en houd je ervan het overzicht te bewaren? Wil je bijdragen aan een duurzamere toekomst en tegelijkertijd de spil zijn van een dynamisch team? Dan is dit jouw kans bij VHK!
Vanwege een groeiende projectportfolio en de groei van het bedrijf zijn we op zoek naar een ervaren assistent officemanager die gestructureerd en planmatig te werk gaat.
Wie zijn wij?
VHK is een adviesbureau gespecialiseerd in Ecodesign- en energielabelregelgeving voor de Europese Commissie. We hebben <10 medewerkers in dienst (waaronder twee in onze Belgische vestiging in Brussel), allemaal met een technische achtergrond, zoals engineering of industrieel ontwerpen. VHK is een dochteronderneming van het Deense adviesbureau Viegand Maagøe, gespecialiseerd in de groene transitie, en we werken nauw samen met onze Deense collega's.
Wat is je rol?
Als assistent officemanager ben je de spil binnen onze organisatie. Je werkt vanuit het kantoor in Delft aan taken met betrekking tot de financiën, personeelszaken, dagelijks officemanagement en het bewaken van projectdeadlines en betalingen.
Je ondersteunt en werkt nauw samen met de algemeen directeur.
De functie betreft een parttime functie van circa 32 uur per week en de werkzaamheden vinden voornamelijk plaats op kantoor in Delft, maar hybride werk is tot op zekere hoogte mogelijk.
Je taken omvatten onder andere:
Wie ben je?
We verwachten niet dat je alles afvinkt. In plaats daarvan waarderen we een nieuwsgierige instelling en een leergierige instelling.
Wij bieden:
Ben jij de juiste match?
Ga naar onze centrale vacaturepagina op viegandmagoe.dk
om je cv en sollicitatiemotivatie in te sturen.
Heb je vragen over de functie? Neem dan gerust contact op met Managing Director Pepijn Wesselman via of .
We onderhandelen individueel over salaris en arbeidsvoorwaarden, afhankelijk van je kwalificaties. We moedigen alle gekwalificeerde kandidaten aan om te solliciteren, ongeacht geslacht, religie, land van herkomst of etniciteit.
De deadline voor solliciteren is 20 november 2025, maar aangezien we doorlopend sollicitatiegesprekken voeren, raden we je aan je sollicitatie zo snel mogelijk in te dienen.
Startdatum (in overleg): 2 februari 2026.
We kijken ernaar uit van je te horen!
English
VHK is looking for an efficient and well-organised assistant office manager.
Are you organised, proactive, and do you enjoy keeping an overview? Do you want to contribute to a more sustainable future while also being the heart of a dynamic team? Then this is your chance at VHK!
Because of an increasing project portfolio and growth of the company, we need an experienced assistant office manager who works structured and systematically.
Who are we?
VHK is a consultancy firm specialised in working with Ecodesign and Energy labelling regulations for the European Commission. We are <10 employees in the company (including two in our Belgian branch office in Brussels), all with a technical background such as engineering or industrial design. VHK is a full subsidiary of the Danish consultancy Viegand Maagøe, specialising in the green transition, and we work closely with our Danish colleagues.
What will be your role?
As assistant office manager, you're the central figure in our organisation. You will be in the Delft office working on tasks related to company finance, human resources, daily office management, and keeping track of project deadlines and payments.
You will assist and work closely with the Managing Director.
The position is a part-time position of approximately 32 hours/week, and the work will primarily be carried out at the office in Delft, but hybrid work is possible to some extent.
Your tasks include, but are not limited to:
Who are you?
We don’t expect you to tick off all the boxes. Instead, we appreciate a curious mindset and a willingness to learn.
We offer
Are you the right fit?
Go to our central jobs page on viegandmagoe.dk
to submit your cv en application motivation.
If you have any questions about the position, feel free to contact Managing Director Pepijn Wesselman at or .
We negotiate salary and terms of employment individually and based on qualifications. We encourage all qualified applicants to apply regardless of gender, religion, country of origin or ethnicity.
The application deadline is November 20th 2025, but as we’ll be having ongoing interviews, we encourage you to send your application as soon as possible.
Start date (in agreement): February 2nd 2026.
We look forward to hearing from you!
Vlinderweg 2
2623 AX Delft - NL
T :
Avenue de Tervuren 36,
floor 5
1040 Brussels - BE
T :
Important Notice
The information and views set out in this website are those of the author(s) and do not necessarily reflect the official opinion of the European Commission or any of the other clients of VHK. VHK does not guarantee the accuracy of the data included in this website. VHK may not be held responsible for the use which may be made of the information contained therein. The data in this website and in other associated deliverables have been retrieved and analysed to the best of the author’s ability and knowledge. However, many forward looking statements are implicitly or explicitly presented and neither the contractor nor the author personally assume any liability for damages, material or immaterial, that may arise from the use of this information. All content that are not in the public domain are copyright © Van Holsteijn en Kemna BV (VHK).
Copyright © 2025 by Van Holsteijn en Kemna BV. All rights reserved.